Follow Us @soratemplates

03/08/2010

Kes bunuh diri di Bangunan Sultan Iskandar

Saya telah mendapat gambar-gambar ni di FB.
Tapi terlupa pulak siapa penguploadnya.
Makanya tak tahu nak kreditkan pada siapa.
Maafkan saya sekiranya empunya gambar ternampak gambar ni di sini.
Saya cuma nak share untuk dijadikan iktibar bersama.


Menurut sumber media, mangsa terjun dari tingkat 17 kerana selipar mangsa masih tertinggal di situ.

Menurut sumber media jugak, mangsa ialah staff LHDN.

Pihak bomba berusaha untuk menurunkan mayat mangsa.

Mayat telah selamat diturunkan.

Otak yang bertaburan telah dikumpulkan.

 Cebisan otak.

Serpihan otak dan tengkorak, yang putih-putih di atas jalan.

Tengok gambar pun dah mengerikan.
Apatah lagi mereka yang melihat di tempat kejadian pada petang Jumaat tu.
Nasib baiklah saya bukan bekerja di situ.
Menyeramkan!


6 comments:

  1. marek ztie bok madah hal tok.. aritok kitak gik.. aiee.. gelik mek tengok.. huuu....

    ReplyDelete
  2. ngeri eh..apa jak kes nya tok owh..apa ka sebab..mudah nya juak.

    ReplyDelete
  3. kes berprofile tinggi... huhuu... kolar putih... sprm... yahhh... ada kwn mek ngeso gmbr ya... nang mual asa tekak... bdenyut palak...

    ReplyDelete
  4. dan salah seorg jejaka beruniform biru itu adlh suami sy..huhuhuu..ingt nk suroh nya tapau ckit cebisan otak ya mbak pulg tek..hihihi

    ReplyDelete
  5. Ya bukan kes profil tinggi kah SPRM kah.. Ya kesilapan berita TV3.. Niway, gelik nyawa nangga.. :P

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥