Follow Us @soratemplates

18/01/2011

Melaka lagi

Hari ni sampai hari Khamis saya akan bermesyuarat di Melaka
Melaka lagi...?
Dah ler naik 'belon merah', pastu kena naik bas lagi

Kenapa la tak buat kat ofis HQ di Seri Kembangan tu jer
Suka nak buat jauh-jauh
Kalau buat kat Seri Kembangan tu tak payah lah nak claim banyak-banyak
Itu pun tak fikir ke?
Haiyaaa...


4 comments:

  1. kak mira ada kat s'nanjung? meh la singgah rumah kmk =).

    ReplyDelete
  2. depa yg lain nak jenjlnlah ibu iman. hehe.

    ReplyDelete
  3. kain kedey tok kacak2. mek nang customer tetap sia mira.. hehe...

    ReplyDelete
  4. vie, kmk br jak balit.. hehehe... mun nk sgh pn x sempat juak...hehhehe

    Nrfadlh, bln lepas br je berkampung di melaka... sukan... org yg same gak.. hehehehe

    nyza,salah cenel ktk... hehehe... kain nya uptodate la dr kdei lain di india street.. rega pun senang rondeng

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥