9 comments
  1. Ibu Iman, kita 1st time dgr psl strawberi ni. pipi gebu Iman mcm pakai blusher je. merah² comel. :)

    ReplyDelete
  2. wardah, kalau iman xde strawberry ni, sy pn xtau mengenai strawberry hemangioma ni

    ReplyDelete
  3. LAmaknya kenak ka Mira...? tedah..

    ReplyDelete
  4. aok..pemanis..dlok kazen mek kt dahi..kedak org india jak..tp dah besar tok..sikda gik..makin pudar nya.

    ReplyDelete
  5. salam knl ibu iman..

    yg ni kdg ada jgk kt kepala tu kan?

    ReplyDelete
  6. mrs fiza, salam kenal... 1st time ke ke sini... kt kepala? yg tu xtau plak sy..

    v, ya lah.. makin besar makin ilang nya..

    kak tina, dr nya kecik.. sebulan.. tp tok x sakit pun... nya merah cm taik lalat kt pipi jak

    mama aqeel, mcm salur darah tp timbul ats permukaan kulit...

    ReplyDelete
  7. as-salam... baby sy pn ade kat dahi.. tp mkin besar n bengkak... ade sejak umur baby 2 minggu...risaunye lahai..

    ReplyDelete
  8. as-salam..baby sy pn ade sejak usia 2 minggu.... skang baby dah 6 bulan.. mkin besar n bengkak kat dahi.. risau sgt...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.