Follow Us @soratemplates

24/03/2011

Ada aku kesah?


Nak komplen kat blog sendiri pun salah ke?
Kalau aku diam, baik takyah ada blog.
Aku komplen kat sini, kat blog aku ni, ko pun bukan ada rugi apa-apa kan?
Itu cuma pendapat aku, bagi aku slot tu menjengkelkan.
Ada aku kesah ko suka ke tak?


Ibu Iman: ada juak urang macam ya, kesian nya sik ada blog.. haha



9 comments:

  1. org mcm tu, org yang jenis, 'risau terrrlebih' tu..sampai hal2 orang pon dia tolong risaukan...:)

    ReplyDelete
  2. hehehe... xpe... hak die, die nk komplen gak tp xde blog... bg chance ;)

    ReplyDelete
  3. eh kak..bukan ka pasal fifi ya dah entri lamak2 dlok nak? kmk ada juak komen kmk sik suka juak dgn fifi mun sik salah..

    ReplyDelete
  4. aok V, entri lamak tetiba jak anon komen... hehehehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha... lucu... blog kita bah oo... mun sik suka, boleh blah la... errr.... hahaha...

    ReplyDelete
  6. ya lah Amni...sukati kita lah, nya gik ngerepak kita komplen lam blog... haha

    ReplyDelete
  7. aikh...
    ada juak manusia cam tok..
    terpulang la dengan tuan punya blog..
    luahan hati dia sendiri..
    kita yang membaca... kalau suka.. alhamdulillah.. kalau sik suka.. diam ajak la.. ya hak nya bah.. aduh eh..

    ReplyDelete
  8. bena kata ktk ya kan..tapi biarlah cdak nak kata pa..kita harus berterima kasih ngan urg ya sebab nak, nya sudi baca blog kita..kui2..

    ReplyDelete
  9. kembhoja,aok.. nang ada bah... hehehehe

    fida, aoklah oh... makseh lah ngn nya... hahahaha

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥