Gathering Sabtu tok!!

Mintak maap kawan-kawanku sekalian, ari tok tek sekda di opis, ada bengkel di KK Kuching, sekda embak laptop so sikpat nak update blog. Ingatkan nak update dari umah tapi sik sempat la pulak before pegi KK Kuching ya. 

Pasal gathering ya, tarikh nya ari Sabtu, rami yang prefer ari Sabtu bah. Masalahnya kamek tok sikda idea tempat. Agaknya di sine? Dalam palak kamek tok di Chicken Hartz jak yang senang nak lepak lamak. Ok sik?

Mun ok ari Sabtu, lunch hour lah. Ok sik kawan-kawan? Atau kol 3 pm seperti  yang dah divote.Sapa-sapa nak join, datang jak. Sekda idea tok memandangkan nang masih blur akibat 'kehilangan' ari ya. Datang untuk makan-makan dan beramah mesra jak. Okay nak?

Mun okay, sila angkat tangan macam saye. Hihihi... sila respon ok. Boleh tinggal no hp di komen, kamek sikkan publish lah. Mun sik, email ke mfaizura@gmail.com atau PM kamek di FB.


6 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. kak.... kmk balit kpg sabtu tok. =.="

    ReplyDelete
  2. Sapa juak yang turun tek? Hartz Sarawak Plaza or Satok? XD

    ReplyDelete
  3. jumpa ktk org sok...

    odio, dtg jak embak anak bini... hihihih

    ReplyDelete
  4. aieeeeeeeeee... kmk la urang paling rugi mun ke sia.. kmk sik makan banyak... hahahhaha.... kmk tanyak mak kamek... mun nya sikda kursus esok, kmk terus ngagak kitak org.. hehehe... tp mun nya ada kursus, kmk sik dapat join.. huhu.. jd driver...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form