Follow Us @soratemplates

07/02/2019

Kuch Kuch Hota Hai 2019


Best kan kalo ada Kuch Kuch Hota Hai 2019. Kira diorang reunion balik la. Anjali sorang dah tua, Anjali sorang lagi dah dewasa. Mesti best.

Malam ni excited pulak layan hindustani ni. Berapa kali ulang dah tengok masih tak jemu² lagi.

Tapi yang tak bestnya pulak hari tetiba hujan lebat. Dengan guruh berdentum-dentam, kilat sabung-menyabung pulak tu. Asterok macam biasalah bila hujan. Terpaksa off tv. Nak biarkan on pun bukan dapat tengok apa pun ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Asterok kacau daun orang tengah fefeeling menari hindustani laa. Iskkk ๐Ÿ˜

No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥