12 comments
  1. Betul, umur2 camni, rasa malas nak duduk semeja sambil umpat orang. Rimas. Angkat kaki je.. baik kawan dengan blogger, banyak info dapat hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak aktif blogging balik ni mmg cmtu lah jarang nk melepak.. baik BW

      Delete
  2. Absolutely! Bena padah kitak, sik ramei kawan sik apa. Sik perlu binggung hari tok nak nganok siapa. Esok nak nganok sapa gik. Sik best bah hidup nganok orang jak. Umur lingkungan kita tok, mok santai-santai jakk. Bahagia ngan family kedirik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn kmk mdh kmk tlg sampeikan apa padah urg jak sbb apa dikatanya nang menar ๐Ÿ˜Š

      Delete
  3. Muhasabah selalu. Umur makin meningkat, hendaknya amal kita makin bertambah, Aamiinn.

    ReplyDelete
  4. Apatah lagi kalau dah berumur emas macam wak ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halah halah.. wak xpe lah circle dgn flora dan fauna je.. best apa.. x kacau org pun

      Delete
  5. Teringat quote " You are the sum of 5 people you spend most time with". Circle saya kecik tapi Alhamdulillah semua baik2. Paling jahat dalam tu saya. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn paling jahat.. nakal jer.. hihihi.. bila makin berusia mmg perasan circle kita jd semakin mengecik.. kalau yg close pun 2-3 org jer

      Delete
  6. atie lepak ngn org yg cita movie ada hero handsome2 ja hahahah

    ReplyDelete
  7. Setuju dengan kakmim, carilah circle dikalangan orang yang selalu sokong dan berikan kata kata yang baik.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.