18 comments
  1. Saya dulu pun minat westlife, bsb semua tu. Best kan zaman belajar dulu. Tapi masa saya belajar dulu zaman drama korea dan sinetron. Kalau muzik plak, femes band2 indon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ni mst zaman akak dh abis belajar ni... hihihi

      Delete
    2. Haha. Kira saya muda sikit la. Sikit je

      Delete
    3. Hahaha.. muda trang tang tang gitu.. x lama lg kakmim dh nk unlock new series dh gitu πŸ€ͺπŸ˜‚

      Delete
  2. Lagu2 tu dah jadi lagu klasik dah sekarang.... heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tanya anak2 sy diorg xtau lagu2 ni πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  3. Kenangan kan kakmim? Dari zaman study dulu Cik TK selalu layan jepun. Lagu, anime, drama dan movie. Semua jepun. Lepas tu dapat pula rumate semua jenis layan korea. Terjoin skali la layan. Lagu, drama dan movie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kan dpt roomate sekepala... semua je layannnn

      Delete
  4. Replies
    1. Sesuai dh kalau msk gegar vaganza ni πŸ˜…πŸ˜…

      Delete
  5. Mmg best lagu2 zaman kita dulu ye.
    memang layan.
    siap beli tape lagi tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu.. pastu lirik pulak print dr internet kalo x beli tape πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  6. klu lagu2 ni zaman kampus kak min, lagi lagi ni zaman atie skolah rendah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nmpk sgt zaman kita berbeza πŸ˜‚πŸ˜‚ dh unlock level super senior 🀣🀣🀣

      Delete
  7. Nang kenangan tok ada gambar zaman study dolok. Kmk mpun gambar kenangan dolok ney kah tujunya. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib dolok suka juak bercuci gambar.. ya lah geng2 mtk scan gambar zaman ya tp x karat nk scan semua πŸ˜…

      Delete
  8. BSB, Westlife, Blue, Boyzone saya layan. Lagu best best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gen Z skrg xtau lagu BSB westlife ni semua... hehehehe

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.