Lucky Number 21

Scroll kat Reading List ternampak entri baru di blog Eza Boom Boom. Dan bila klik dan baca.. ada nombor yang bertuah di situ rupanya!!!! 


Entri Kakmim dengan kod no 21 dapat tempat kedua!!! 


No ke-2 apa? KATEGORI 1: ENTRY YANG POSITIF & KREATIF ! 


Nang sik cayak kamek koh Eza! Berapa kali check link kat no 21 ya takut salah urang. Hahaha!


Auww! Tak sangka tak sangka. Macam tak percaya. Hari tu pun bertuah jugak join di segmen yang dianjurkan oleh blogger Misya. Eh, rupanya tak publish lagi gambar hadiah special dari Misya hari tu. Letak dalam draf tapi tak tertaip entrinya. Terima kasih Misya bagi tasbih ni. Terharu sangat, baru beberapa bulan aktif balik blogging dah dapat hadiah dari sahabat blogger.


 
Dan sempena penutup akhir tahun 2020 ni, sekali lagi Kakmim bertuah, dapat hadiah daripada sahabat blogger senegeri pulak. Terima kasih Eza Boom Boom Cak. Semoga mojor joros semua urusan kitak.


Tak lupa kepada semua yang membaca entri ni, semoga dimurahkan rezeki semuanya,  Kakmim doakan semuanya dipermudahkan di setiap urusan yang korang lakukan.


Dan akhir kata, semoga ukhwah alam maya kita berkekalan hendakNya. Tidak lupa juga sekalung tahniah kepada semua blogger yang bertuah di blog Eza. Senyum sokmo ya semua!!

7 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. tahniah..bertuah rezeki di hujung thn

    ReplyDelete
  2. waa tahniah kakmim, rezeki tak pernah salah alamat :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah kakmim..rezeki Akhir tahun yeay ^_^

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. rezeki tak pernah salah alamat. Tahniah kak menang dan dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah ktk! Rezeki kitak. Happy for you too. Amiin amiin amiin atas segala doanya. Makaseh alu doakan yang bait-bait untuk kmk. Semoga yang baik-baik untuk kitak sekeluarga juak. :)

    Untuk list peserta final day ya memang ada perubahan, double check sampei kmk print list ya. Rupanya ada yang double. So, kmk atur balit. Memang ktk la antara pemenang ya. Muktamad. Makseh banyak-banyak sudi join segmen kmk ya. Last but not least, tahniah sekali agikkk!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form