8 comments
  1. Kedak genre seram-seram jak tok.. Berani ktk nangga? Hihi. Mestilah itok nak nangga nak, sebab cerita tok merungkai misteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aihhh... balo duhal lok... hahaha... nemu gik geng kelakar serawak tok... haha

      aokkk.. lagu pun seram² juak bunyinya... suk kmk dgn anak mek nangga.. haha

      Delete
  2. betul, drama ni kalau dah layan 1 episode, memang tak sabar nak sambung hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. x jugak syaz... kekadang mls nk tgk tv... pastu last episod br tgk balik... hahaha

      Delete
  3. alamakkkk, kak mim ni buat atie nak follow per episode pulak

    ReplyDelete
  4. Cik TK tengok episod pertama hari tu. tak sabar tunggu sambungannya

    ReplyDelete
  5. Belum gik kamek nangga cita ya. Macam best. Aok eh... Bam² jak jannah nick dalam cita ya.

    ReplyDelete
  6. memang suspen. Itulah, agak berisi sikit Janna Nick dalam drama Misteri Mona ni.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.