14 comments
  1. Alahai..lama plak x makan lempeng..kalau dapat cicah sambal sardin pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakmim suka cicah kari atau susu manis 🤭🤭🤭

      Delete
    2. Sama stail kita, suka makan lempeng cicah dengan kari, mun sik susu manis. Duh lamak x molah lempeng eh.

      Delete
  2. Breakfast simple pun sodap kakmim. Menyelerakan betul tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. menu wajib kalau musim sekolah.. nasik goreng!! hihi

      Delete
  3. OK! Ini uncle punya citarasa! yay!

    ReplyDelete
  4. Sarapan yang cukup menggoda selera!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kak sbb rindu nk mengari tu yg post gambar kari.. hahaha

      Delete
  5. Replies
    1. bkn atie... lempeng tepung gandum je.. hahaha

      Delete
  6. lama cik TK tak makan lempeng. Sedap ni!

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.