10 comments
  1. Sportingnya suami. Kak Amie dah kena warning Encik Suami sebab dah tak ada ruang nak simpan tupperware, sampai terpaksa bungkus dengan plastik hitam dan letak di beranda tertutup. PKP Mac lepas, suami kakak buat stor baru di belakang dapur. Di situlah disimpan segala keturunan tupperware yang kakak kumpul secara serius sejak tahun 2001.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh... otai tupperware ni rupanya... hihihi

      Delete
  2. Best, kita Tupperware Lover kakMim... semua asben yg bayar, kita tahu beli dan guna je. But, my punya special, just green. Kita tak ada tupperware warna lain selain hijau. Dan kesemuanya kita guna. Seronok bila tgk atas meja just tupperware brand =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... x hijau bkn syasya kn? paham sgt.. haha

      Delete
  3. Omg, blogwalking di awal pagi tetiba nampak tupperware ni pulak adudududu

    ReplyDelete
  4. hobby org ni mcm2 kan, mahal ke murah ka... hobi tetap hobi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hobi tp bkn utk disimpan tetapi dipakai.. ok kn atie? hehehe

      Delete
  5. Comel mug tu! Nasib baik encik suami sporting ye?

    ReplyDelete
  6. Comelnya. Ini kalau terkena racun peminat tupperware memang terbeli terus. hihi
    macam kena beli lagi je tu. tak cukup 2 lagi kan..hihi

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.