7 comments
  1. Baru tahu sabah sarawak dulu berbeza dengan semenanjung rupanya. sekarang pakai 2012 punya tu. Pernah pakai yg 2001 tu tapi bila kena tukar 2012 kena bayar denda. rupanya ada tempoh pembaharuan ic baru. kalau tak tukar kena denda camtu. haha..tak ambil tahu masa tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakmim pn br tau jugak sbh swak tu.. dlu kakmim tkr ic yg latest version tu sbb pindah rumah sendiri.. kalo x lmbt jugak lah kot nk pegi tkr ๐Ÿ˜‚

      Delete
  2. kenapakan IC sabah+sarawak lain ni huhuhuh

    ReplyDelete
  3. pernah pakai 3 jenis je la nampak gayanya saya ni hehe

    ReplyDelete
  4. 3 yang terakhir. Bab ic saya memanjang ada masalah thumb print

    ReplyDelete
  5. Fasa 2001 ya zaman kmk sampailah yang kinek. Nice sharing:)

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.