14 comments
  1. Terfikir juga nak berbbq, malangnya dah petang 31/12/2020 baru terfikir, jadi tak sempatlah acara bbqnye.
    Selamat menempoh tahun baru 2021 kakmim. Semoga terus semangat menjalani kehidupan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe kak.. mlm besok pn masih boleh bbq.. mkn2 dgn famili je

      Delete
  2. wah, bestnya bbq. Saya pukul 12 tengah malam, dah hanyut dah, kakmim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi.. saja je mkn2 sambil sembang2 dgn adik beradik dan parents

      Delete
  3. InsyaAllah kelak kmk follow ig ktk okay. Hehe. Ya kmk padah laki kmk, orang lain ramei bbq tahun baru termasuk cdak makbapak di kampung bbq. Kitak duak jak masak sup ayam. HAHAHA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. rare bah x apa.. siang pn boleh bbq.. berdango jak lebih bbq tok sbnrnya

      Delete
  4. Selamat tahun baru 2021 kak πŸ₯°

    ReplyDelete
  5. bunga api depan uma kakmim ka ni?? atie followed ig tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq atie follow.. bunga api kt taman lain tp nmpk jugak dr umh akak

      Delete
  6. sini tak kedengaran bunyi bunga api. saya layan perasaan je malam tahun baru. Sedih pulak mengenangkan tahun 2020.
    Done follow ig kakmim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq fizah follow.. sini ada tu ada tp xde lah semeriah hari raya πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  7. wah berpancaran bungapi tahun baru dgn animated gif ye kakmim., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. hasil ilmu dr wak
      #sayacuba πŸ˜…πŸ˜…

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.