Follow Us @soratemplates

26/05/2021

6 comments:

  1. Menunggu petang ni. Semoga ada peluang menyaksikan fenomena gerhana bulan ni.

    ReplyDelete
  2. Selalu kalau gerhana bulan je, tak dapat tengok, sebab hari hujan. Sekarang pun, tengah mendung dan dah dengar bunyi guruh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya nak karang ayat yang sama..Jadi bila dah baca,saya tukar kan komen kepada reply la ..hihihi

      Delete
  3. Cuaca di semenanjung x cun nk tgk gerhana mlm tu rupanya.. insya allah doakan kita bertemu lagi dgn kekuasaan allah yg ni

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥