Follow Us @soratemplates

06/10/2021

Wordless Wednesday: Roti Gardenia Pandan Coconut


Akhirnya merasa jugak roti viral ni
Terima kasih adik ipar yang bawak khas dari Penang
Ada jugak rezeki merasa Roti Gardenia Pandan Coconut ni
Sedap? Boleh la
Ala-ala butterscotch jugak rasanya
Cuma ada rasa butir-butir kelapa je

 

15 comments:

  1. Belum berkesempatan gik merasa nak tok. Hehe. Mun kedak butterscotch rasanya lebih kurang,sik da gilak lah kelainannya nak owh.

    ReplyDelete
  2. sedap.. skali mkn abs sebungkus.. haha

    ReplyDelete
  3. Wahh jauh datangnya dari Penang ke Sarawak. Alhamdulillah merasa jugak akhirnya.
    Sedap kan kakmim :)

    ReplyDelete
  4. Merantau ye roti pandan coconut, tentu sedap, bahan sedia sedap...

    ReplyDelete
  5. saya yang dekat sini pon belum kesempatan merasa. jumpe pon tak lagi

    ReplyDelete
  6. sedap..makan mcm tu je pun sedap. tapi selalu habis kan...
    tak sempat nak try wat toast sbb laju je habis .. he he he..

    ReplyDelete
  7. jauh tu dr penang ye...tk dpt2 lg roti viral ni..sold out je..tgu abis viral la kot br dpt merasa

    ReplyDelete
  8. Dah rasa dah...
    Aah betul ala2 butterscotch.

    ReplyDelete
  9. tak terjumpaa. lg roti ni
    duk usha2 tiapkali beli roti yg biasa tu

    ReplyDelete
  10. Sedap jugak roti ni. Memang wangi bila dibakar.

    ReplyDelete
  11. huih jauh tu dr penang ye kak... dana pun baru Edy beli semalam tak dan makan lagi

    ReplyDelete
  12. halamak..kite x pernah lagi dapat merasa roti ni

    ReplyDelete
  13. saya makan gitu je, tak toast pun, sedap juak kan hehe

    ReplyDelete
  14. Bayangkan Pak Zain beli sekali 4-5 bungkus..sebab roti ni hanya akan ada pada Rabu dan Sabtu sahaja...

    ReplyDelete
  15. tak jumpa lagi roti ni.. mungkin speedmart area rumah kami takde amik roti ni buat stok

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥