Kad Raya Dari Blogger Shida Baru Sampai!

Rutin Encik Suami lepas makan malam semestinya ialah buang sampah
Hihihi!
Suami siapa macam tu? 
Bolehla join kelab suami buang sampah pasni.. kah kah
Lepas setel, tetiba dia masuk bagitau ada kad raya
Sambil tunjuk sampul putih ni
Terus teringat Shida ada mintak alamat rumah hari tu
Yeay!! 
Kad raya pertama dan terakhir untuk tahun 2022
Alhamdulillah ada jugak kad raya

Terima kasih Shida
Love sangat ❤️


Terus tak sabar bukak sampul nak tunjuk Encik Suami
"Klasiknya!", komen beliau
Iyalah.. sekarang manade orang nak pos kad raya lagi
Tup tup dapat kad raya dalam post box
Dia tak tau tahun lepas pun dapat jugak kad raya dari Shida
Hihihi!

Best jugak kan masih ada tradisi hantar kad raya macam ni
Tahniah tau Shida!
Insya Allah jom kita hidupkan balik tradisi hantar kad raya tahun depan

 

Post a Comment

2 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥