Raya-Tiba-Tiba Pasca Pandemik


Assalamualaikum!
Salam Aidil Fitri kepada semua sahabat blogger Kakmim
Di sini Kakmim ingin mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan sekiranya ada terguris kata semasa menaip entri di blog atau di komen.
Maaf ye 0-0 ☺️

Tak dan nak cerita banyak kenangan raya-tiba-tiba tahun ni
Sebelum raya pun dah busy semacam dengan keja di ofis
Cuti pun baru ambik hari Jumaat, tup-tup Isnin dah raya
Memang huru-hara jugaklah
Tapi.. itulah kenangan untuk dikenang selepas 2 tahun tak beraya
Soalan kalau pergi berziarah "pukul berapa tidur malam raya?"
Kah kah kah!
Kenangan betul sambutan hari raya tahun 2022 ni

Esok bermulalah rutin harian seperti dulu-dulu
Selamat berjuang ye ibu-ibu, mak-mak, mama-mama sekalian
Selamat hari ibu jugak!!



 

Post a Comment

11 Comments

  1. selamat hari raya kakmim! sy pon tema purple tahun ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin Kakmim!
    Yeay, team purple juga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay!! pasni nk jenguk rumah team purple... maaf zahir batin PH

      Delete
  3. Selamat hari raya kak Mim...maaf zahir batin...wah..purplelicious la family ni....

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya Kak Mim, maaf zahir & batin...lawa baju raya, purple..

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri kakMim, ringkas dan padat betul entry akak ni. cantik purple, kami teampurple too.

    ReplyDelete
  6. semua pun kelam kabut kan ehhehe... selamat hari raya mim.. selamat hari ibu.. selamat bekerja kembali ehhehe

    ReplyDelete
  7. raya huru-hara yang seronok juga...suspen gitu

    ReplyDelete
  8. Huru raya ni meriah jugak. Cantiknyaa warna purple tema raya

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥