Wordless Wednesday: Kentut Free

Lokasi: RnR Petronas Betong

 

17 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Hahaa..Yela kan..memang FREE kentut...

    Pastu ayat suruh jujur tu..Haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu toilet awam dekat sini mmg mcm tu.. kita tinggalkan coin je atas meja diorang 😂😂

      Delete
  2. Kmk org tiap2 kali singgah di RnR Betong tok nang terhibur jak dengan ayat2 sementara q masuk toilet hehe. Cali ooo ayat2nya termasuk dengan kata2 pujangga siya. Dah la bersih toilet siya. Tempat wajib singgah masa driving Btu - Kch dolok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya lah tedah kita x proper rnr mcm di melaya nun.. salu org berenti petronas betong, simpang saratok,lachau 😅

      Delete
  3. Kalaulah kentut kena bayar, ramai yg tipu nanti. Sedang free pun ramai yg tipu, hahaha.

    ReplyDelete
  4. Kenapa diletak superman di situ.. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah.. x ada justifikasi 😂

      Delete
    2. sebagai peringatan, jgn terpakai seluar dalam kat luar...hehe..

      Delete
  5. kena cari ni kalau gi Bentong..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn cari di bentong, pahang nohas.. ni di betong, sarawak 🤭

      Delete
  6. Hahahhaa, okay this is funny.. tak pernah jumpa lagi >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Xde lah stress sementara tgu q masuk toilet ada la hiburannya 😂

      Delete
  7. hehehe...nice joke kak mim...mbul agak ketawa baca title postnya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kredit to staf toilet tu mbul 🤭🤭🤭

      Delete
  8. kalau kentut perlu kos alamatnya ramai yg sakit perut dok tahan kentut

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form