Customised Bag Dari IG Artotes.Co

Ehem.. ehem 🤭

Nice tak? Nice tak?

Terima kasih Kekja!! Hadiah Giveaway 12 Years Blogging by Faezah MdNor telah selamat sampai di Sarawak Darul Hana. Terima kasih!!

Baik sangat Kekja tau dia bagi saya pilih koleksi beg dari @artotes.co. Perempuan mana tak suka handbag kan? Tambah-tambah lagi kalau jenis customised, lagilah kita sayang, ada sentimental value gitu.

Baru kelmarin Kekja dm di ig bagitau dah poskan hadiah GA dan tote bag yang saya beli. Bila tengok tracking semalam lagi dah sampai di Kuching, cuma rider tak sempat nak buat delivery. Cantikkan font tu? Macam font komputer kan? Tapi sebenarnya, tak.

Kalau tak percaya cuba search di IG @artotes.co macam mana diorang buat. Saya pun beli 1 tote bag untuk Iman. Memang dah lama dah nak belikan untuk Iman since saya pun dah ada 2 beg customised macam ni. Bila jumpa yang cantik macam yang Kekja buat ni, apalagi saya terus je order untuk Iman.

Ibu beli tote bag untuk advance birthday gift Iman, Kekja pulak bagi Auna bag sebagai gift GA. Love sangat. Boleh pakai pergi kerja. Iman pun cakap nak pergi sekolah bawak tote bag je esok since esok pun hari Jumaat. Hehehe. Anak-beranak excited. Perempuan sangat kan?


Ini tote bag Iman. Ayah cakap lawa. Stylo sangat mungkin sebab tulisan tu haaa. Apapun, terima kasih sekali lagi Kekja!! Nak cari hadiah lain dari yang lain boleh la cari di @artotes.co 

Serious puas hati! Terima kasih sekali lagi Kekja!! 😊



 

11 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Bestnya! Tahniahhh! Lawo tulisannyaaa 🤩

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah tahniah kak! Hadiah CUya pon dah sampai...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaaa... nmpk beg nasuha tu di ig 🤭🤭🤭 tahniah cuya

      Delete
  3. wah..congrats!! cantik sgt kak mim.. MA pun nak terjah gak nanti

    ReplyDelete
  4. Kombinasi warnanya pun baguuus, black and gold. Sukaaa memang kalo suatu barang bisa di customised begini. 👍

    ReplyDelete
  5. rasa macam dah dpt idea hadiah sampingan apa nak bagi Kyra for her achievement in class.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. tahniah kak mim.. lawa sangat beg tu..

    ReplyDelete
  7. Tahniah KakMin.. Lawa bag ni.. Skrg kena ada byk beg2 gini, senang nk ltk brg beli shopping. Sejak2 xde plastik bag ni kn

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form