7 comments
  1. garangnye lecturer..akak pun suka wat keja last minute...nak wat camne dah terpaksa...bukan sengaja mana nak keja dgn keja dan assignment lagi :)

    ReplyDelete
  2. ~ siannya kat mc. tak per la, nak jadik pengajar nih memang kena banyak bersabar. kadang2 kan mc kena wat drama gak ngan diorg nih. biar diorg sedar yg lecturer diorg nih ada hati n perasaan. ~

    ReplyDelete
  3. ahaha... sebagai seorang student, saya juga turut terasa... haha... ;p mesti giya perasaan lecturer kmk juak, o, kak ira... hehe... kelak kmk jadi cikgu pun mesti giya juak ;p

    ReplyDelete
  4. ish ish ish.. budak budak ni.. ehehehe... hukum la skit budak budak tu... :)


    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  5. risanur,
    hehehe.. akak lain... akak degree... mentaliti dak sijil ngn dak degree x same kak...

    amy,
    berlakon? cmne ek nk berlakon... kalo nk marah, marah terus je... tu kalo dh x dpt thn lg..

    ina,
    hahahaha... awk lain... diorang lain... dnt wori... lak awk akn merasa juak.. br awk rasa apa yg cekgu2 awk rasa..

    adry,
    mn leh hukum budak2... nnt diorang repot ngn pengarah lak... hahahaha

    ReplyDelete
  6. saya menanti dengan penuh debaran... insyaAllah akan dihadapi dengan penuh kesabaran, hehe... ;p

    ReplyDelete
  7. sabar je kak mc..
    pelajar ni byk kerenah nye...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.