12 comments
  1. mim.ya.ra.alif. : ok la tuh.. dah tak banyak sgt pun nak dibuat.. hurm.. cameraman?? tak amek khidmat mr ayares ker??? huhuu

    ReplyDelete
  2. ~ MC, nak tempah tudung ngan amy tak? hehehehe... :P ~

    ReplyDelete
  3. fila,
    actually dh book dh cameraman cuma lom bg deposit lg.. ayares tuh mahal la kena byr sekali ngn flight... hehehe

    amy,
    ada gak terfikir tp yg tu kain bawal yg cmne? kalo yg lembut sgt ssh nk pakai nnt... hehehe...

    ReplyDelete
  4. kira oklah byk yg dah prepare..cuma yg paling penting borang nikah tu..kang tak sia2 tak leh nak kawin :)..jgn marah gurau je

    ReplyDelete
  5. fuh...
    akak...
    ape kater akak..
    pki kete limusin..
    kang org ingt...
    org kenamaan nk kawen..
    glamor akak pas ni..
    hehe..

    ReplyDelete
  6. ~ kain bawal tuh leh decide sendiri. if mc nak yang tak lembut sangat pun boleh. kalau nak nanti bgtau la. mc bagik la sample warna nya. kang lari tema colour pulak, jenuh nak tunggu lain... ~

    ReplyDelete
  7. dah dapat tudung tek, kak ira? cubalah carik di butik, insyaAllah ada. kmk boleh jadi camerawoman... rasa-rasanya semakin pakar selepas banyak kali meng"cam-whoring" dirik... ahaha... ;p

    ReplyDelete
  8. risanur,
    tu la kak.. kang x pasai2 x jd kawen kn? hehehe... borang dh amik tgl x isi n mtk sain bos jer lg

    amer,
    limusin? hahahaha... nk pakai bj kena ukur bdn sendiri dek... keta baru dh ada... hiks... so pakai keta sendiri je la

    amy,
    leh gak... tu yg rs nk gi kl nih..
    design sendiri kn?

    ina,
    ala... dnt wori... mek pakei tdg bawal jak... hehehehe

    lily.lulu
    insyallah... tgh bln 12 ni

    ReplyDelete
  9. tudung bawal pun mesti mok yang special, nak? ;) hehe... sik pa, yang penting, mesti kahwin lok. kakya baruk embaknya carik tudung ya sama-sama... ahaha... ;p

    ReplyDelete
  10. saper cakap ayares mahal?
    tanya pun blommm.. dah cakap mahal..

    orang bleh bagi specialll for my DENG MIRA...

    tp orang tak sudi la katakan..nak wat camneeee..

    ReplyDelete
  11. kak, klw nak cameraman, diya suggest akk try cop khalid.

    http://cintadanmereka.fotopages.com

    diya mmg suka hasil editing gambar die. marbeles! :D

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.