9 comments
  1. alhamdulillah..bait dah tangan kitakk...Yerrr....makan2 dah jadi ke tuduh..ada paa2 kah?? ehehe...

    ReplyDelete
  2. caiyok, kak ira! :) the month of LOVE will be here soon... have fun ;) hehe...

    ReplyDelete
  3. ktk suk dah berisik.mek suk dah susur skit badan..hehe.sama2la kita mendapatkan bentuk badan idaman. :)

    ReplyDelete
  4. bunga,
    alhamdulillah... hehehhe... xda papa... ati senang jak... hehehhe

    eyna,
    hmm... bulan 2?? oh... hehehehe

    fieza,
    aok.. sama2 la kita ooh... hehehehehe.. :)

    ReplyDelete
  5. asal sy rsa lidah sy pendek je bila baca ntri ni kuat2 hehehe

    ehh bulat la comel :)

    ReplyDelete
  6. shino,
    pendek? ahahhaha...ciannye die..huhhuhuu..

    comel ke? hahahahaa... jgn debab udah... kehkehkeh

    ReplyDelete
  7. u nang makin kuat makan eh kinektok..papa pun kmk sokong asalkan x menggoda kmk makan skali..hehe..ney ndak tiap ari beli aiskrim..beli roti..beli panggang...huhuhu

    ReplyDelete
  8. ~ syukur la dah betul2 hilang. parut tuh memang tak leh nak lari la. seminggu dua lagi, hilang la tuh.

    btw, sama la kita nih. makin membulat. kehkehkeh... ~

    ReplyDelete
  9. hehe
    tembam.. tp xle lawan pipi ku ni.. dagu pun mcm dah takde

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.