Follow Us @soratemplates

13/01/2009

Quick Update

13 Januari 2009 - Selamat Ulang Bulan Yang Pertama, Sayang...!


:pandaGeli_36:
Ri tok tetiba jak nya berlagu lagu tok sambil main gitar.
Best eh.
Mek sayang kitak Yang.
Alu la tek gago mek 2 bercarik chord gitar k nya bermain.
Dah, nak dating lok.
Bubye.
:pandaGeli_26:

Permata (Untuk Isteri Ku)

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

:pandaGeli_08:


12 comments:

  1. hehe... jiwang ya... jiwang bertega! haha..

    ReplyDelete
  2. ~ happy anniversary bulan pertama. ;) ~

    ReplyDelete
  3. mira, den tak paham la...

    tu asben nyanyikan lagu tu ke guna gitar????

    wah lomantisnya....

    ReplyDelete
  4. Hepi ulangtahun bulan petama ehek.. wahh...kejap jak masa berlalu hoh ehek. Sik lamak gik beranak kitak XD

    ReplyDelete
  5. yong,
    aah.. hihihi

    audio,
    kwang kwang kwang... mudahan masin jari kitak naip... tgu jak good news kelak... hehehehe... nektok lom gik

    ReplyDelete
  6. sudah sebulan je
    pastinya bahagia berguni2..
    *saya suka tgk org happy2+bahgaia*

    semoga terus kekal begini selamanya
    *amin*
    ni lah impian smua kan

    anyway mira, i had linked u up

    ReplyDelete
  7. dayu,
    thanks... semoga u pn sama nnt
    x lama lg kn?
    hehehehe

    ReplyDelete
  8. Sukanya lagu tuuuu.

    ReplyDelete
  9. owh sangat romantis jiwa tak 2..suka eh!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥