8 comments
  1. mmg sama la n3 nye tak suka hari senin :(

    ReplyDelete
  2. kmk dah terpakey baju kaler merah ritok eh..patut bos manas tek nak.hahaha

    ReplyDelete
  3. ari senin pake unipom~~~ uishh~~ malasku~~~unipom lom sampe2 gik~~~ aaa mengong~~

    ReplyDelete
  4. kenak kau mira. hari senin la bagus. masuk opis, nangga kawan2 sia sembang2 bola, sembang ngumpat boss. muahahaha

    kau pakei baju merah? pastikan baju merah liverpool eh. hehe

    alamak! bhs sarawak aku dh hancur. haha!

    ReplyDelete
  5. risanur,
    hehehehe... same

    naz,
    hahaha... br perasan eh

    achika,
    ok lah ya... x payah mikir nk makei baju rona apa

    cikgu jawe,
    lelaki pun poret ke? haahahhaa

    ReplyDelete
  6. Mek mun ekotkan ati...semua ari mek malas ehek. Tapi apakan daya.. tepaksa juak keja ba ehek

    ReplyDelete
  7. ~ kesimpulannya mc kena g klinik sebab rasa nak muntah2. kehkehkeh... :P ~

    ReplyDelete
  8. kalau kat sini hari ahad paling malass nk g keje..

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.