5 comments
  1. yay..ada pun gambar iman.comelnya dia..rambut kerinting..
    imaan pun dah 6bulan..
    dah setengah tahun kan..hehe

    ReplyDelete
  2. SUPER CUTE anak ktk!!! mun nemu tok..abis la pipi tembam nya..

    ReplyDelete
  3. dah semakin membesar dan semakin comey IMAN macam ibu ye...
    jelesnye bila la akak berksempatan nak menimang cahaya mata...

    ReplyDelete
  4. ibu imaan,
    aah.. dh setengah tahun... hehehe

    BS,
    hehehehe...pipi jak terit.. tp paha nya leh tahan juak lah... cm ayam penyet kt raja ayam penyet.. hehehhee

    kak risa,
    akak usaha la sambil doa byk2 ye.. ada hikmahnya tu... jgn riso k.. nnt mst ada rezeki akak

    ReplyDelete
  5. alalala..thomey2nyer.*tak sabar plak nk tnggu yg kenit tu besar ni..hehe

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.