Follow Us @soratemplates

04/05/2010

6 purnama

Anak Ibu dah setengah tahun dah 30 April hari tu. Alhamdulillah. Pejam celik, pejam celik, tak sangka anak Ibu semakin membesar. Dah boleh makan pun. Nanti apa yang Ibu makan pun Iman nak kan? Hehehe.

 Lagak pun dah macam orang besar. Dalam kereta tak suka duduk, kena berdiri jer, nak tengok jalan kat depan. Isk..

Hobi sekarang ni suka menghisap jari.

Muka risau dan mengong. Entah apa entah yang Iman tengah fikirkan tu. Gambar-gambar ni diambil masa kenduri kawen ari Ahad tu.

 
 Pas balik kenduri pergi birthday party plak. Weekend jer penuh ler jadual anak Ibu ni. Hehehe.

Iman bersama Faiz Hakimi, si birthday boy.
Wajah nakal si comel Ibu ni. Pasni anak Ibu lak sambut birthday. Orang lain birthday Iman ni plak sibuk nak bergambar. Tapi Iman ni memang pantang nengok henfon atau kamera. Suka la tu. Leh statik lagi kalo orang tunjuk henfon depan muka dia. Hehehe.

post signature

5 comments:

  1. yay..ada pun gambar iman.comelnya dia..rambut kerinting..
    imaan pun dah 6bulan..
    dah setengah tahun kan..hehe

    ReplyDelete
  2. SUPER CUTE anak ktk!!! mun nemu tok..abis la pipi tembam nya..

    ReplyDelete
  3. dah semakin membesar dan semakin comey IMAN macam ibu ye...
    jelesnye bila la akak berksempatan nak menimang cahaya mata...

    ReplyDelete
  4. ibu imaan,
    aah.. dh setengah tahun... hehehe

    BS,
    hehehehe...pipi jak terit.. tp paha nya leh tahan juak lah... cm ayam penyet kt raja ayam penyet.. hehehhee

    kak risa,
    akak usaha la sambil doa byk2 ye.. ada hikmahnya tu... jgn riso k.. nnt mst ada rezeki akak

    ReplyDelete
  5. alalala..thomey2nyer.*tak sabar plak nk tnggu yg kenit tu besar ni..hehe

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥