5 comments
  1. thanks for sharing. ptt juak mek sik suka makan tok. tang pelik jak rasa. sik sma tekak. tp penah mkn susi yg lain. kenak nyaman. hehe sushi king mmmm...

    ReplyDelete
  2. X penah jejak kaki ke SUSHI KING. Tp, kerap membeli sushi yg prepared by TESCO and JUSCO...adakh mereka ni pn mgndungi Mirin jugak? Pn ada gak yg nama Unagi tu...konfius2.

    ReplyDelete
  3. BS
    memula kmk pn x dpt terimak bila mkn yg beli kt jusco tp bila cerik yg kt sushi king pandei ok

    Iman's Umi
    Unagi tu sebenarnya ikan belut kalo x silap.. rasanya diorang letak MIRIN tu dekat ikan tu utk rasa.. maybe MIRIN tu cuka yg diperap kot.. xtau la jugak... ataupun MIRIN tu arak buatan org Jepun... kite xtau

    ReplyDelete
  4. Sah sy dh mkn, sedap plak tu...

    ReplyDelete
  5. xpe la umi iman.. mase tu kite xtau.. skrg dh tau jgn la mkn lg.. kalo x campur MIRIN tu xde ape pun unagi tu sbb ia ikan jer

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.