Follow Us @soratemplates

15/07/2010

Another advance gift for birthday?

Ehem.. ehem..


Saya dah dapat hadiah untuk birthday.
Birthday yang ke?
*Tettt*


Tapi tarikh lahirnya 2 Ogos nanti.
Awal kan?
Dah 2x dah dapat hadiah awal.
Masa ni pun dapat hadiah awal jugak.


Thanks Mr Hubby.
Sayang kitak gilak-gilak.


Ooops.
Hadiahnya?
Tunggu la 2 Ogos nanti.
Daaa...

Apa motif pegang my tummy tu? Isk isk... takde apa-apa tau dalam tu. Hihi


8 comments:

  1. romantik eh...sweeett...pregnant gik kah kak?

    ReplyDelete
  2. Mestilah 29 mun 2008 kitak 27 nak? =P Happy Birthday in advance sis... =)

    ReplyDelete
  3. hahaha... sweet da jak gambar ya lok... :) benarkah sik ada apa-apa? ;))

    ReplyDelete
  4. TQ.. TQ.. xda maknanya semua ya... hahaha... tgu jak la 2hb kelak kita ngk apa hadiahnya... hihihih

    ReplyDelete
  5. haaa hadiah ada dlm perut ke? hehehe :D

    ReplyDelete
  6. ehem.. ehem.. iman dah nak maok adik ka? heheh... :p

    ReplyDelete
  7. hahaha.. buat lawak la korang nih... hihi

    ReplyDelete
  8. weewiitt..romantik nya ktk duak.
    happy bday in advance..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥