6 comments
  1. hoho... sayuk ati ngenang ya sis.. hahaha.. belum lepas gik tok.. ari2 ada jak masalah lain2.. sabar jak tok... pinjaman nya belum da dengar cerita gik.. mun sem tok lepas, sem depan sik tauk la giney gik.. lalalalala.. dah kmk duak tok nang sik pandey ngato duit.. dah jadi kedak tok, berpikey panjang oleh nya.. heee... ya nya padah, "kelak abang bis blaja kitak nyusah abang benar2 k.." o la tedah.. *wink*

    ReplyDelete
  2. janji abang tunaikan. hehe sekpa.. ada hikmah nya bah. barukkita tauk. pasangan kita ya sudi sik susah senang bersama kita. tol?

    ReplyDelete
  3. betul lah, org dah kawin memang tak boleh nak pentingkan diri sendiri. kena susah senang bersama. amy ni, sanggup ke nak bersusah bersama? aiyoooo.........

    ReplyDelete
  4. itulah pengorbanan dalam rumah tangga..nk hidup bersama mcm tu lah.. :)

    ReplyDelete
  5. nang biasa terjadi. hahaha.. tp, nak kedak ya lah soh hubungan kita ngan hubby lebih rapat. sama2 susah sama2 senang.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.