8 comments
  1. eh? merendah dirik gilak ya kak.. hehe... kmk rasa kitak antara yang terawal juak ya.., mun kitak sik dapat, lak mek ngamok sidak.. iyer... macam benar o.. hahaha.. gud luck!

    ReplyDelete
  2. amni, malu mek eh.. ktk tek dh?

    ReplyDelete
  3. ha... bagus@ reason ya.. hehe... kmk dah... mun ada rezeki, jumpa la kitak member lamak oo...=)

    ReplyDelete
  4. ehehe good luck! InsyaAllah dpt ya eh.. Berubah fikiran rupa2 nya. Ehehe... Kiut nama blog d pakey ktk dlk. Nagacute. Hehe

    ReplyDelete
  5. amni,
    so far, br sorang mek jumpa sejak mek makei blog baru tok...

    ztie,
    aok.. ne tauk dpt jumpa gik member blog lmk dolok.. hehehe... zaman gik mudak bah... gik perasan cute.. hehehe

    ReplyDelete
  6. salam myra,
    rindu sangat nak baca n3 nagacute huhuhu...akak kenal myra dgn nama tu...ingat lagi kenangan dan memori di blog arwah ghaz....di situ la akak belajar tentang blog....rindunye kenangan lama...

    ReplyDelete
  7. kak risa,

    zaman nagacute dh berlalu... hehehehe... childish sgt masa tu... tu la kak.. akak jer masih kontek skrg... yg lain dh xde.. mcm shimah, noushy, AM, rindu sgt.. blog diorang pn mcm x hapdet je

    ReplyDelete
  8. Terima Kasih atas penyertaan anda ya. Link blog anda telah disenaraikan dalam blog 100penulis.com. Sama-samalah berbalas-balas trafik ok :)

    Mengenai banner yang anda letak di sidebar, harap ia dikekalkan di situ sebagai tanda barter dengan blogroll kami.

    Anda boleh lihat senarai blogroll tersebut di sini : Mesti Serbu

    Salam kenal-kenal and happy blogging!

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.