7 comments
  1. yerrr... pandei juak iman molah entry tuk tek yerrr... hehehe... Kmk sik puas berjalan rah waterfront reya koh.. kmk target nok ngambik gambar belah mlm.. sekda rejeki.. maybe next time.. hoh iman hoh... ololooo... cak!

    ReplyDelete
  2. hehehe... ok uncle kaljis.. iman ok ajer as long as uncle amik gambar iman juak... hihihi

    ReplyDelete
  3. salam ibu iman, sy ibu imaan. haha. lawanye iman tu. sy bayangkan mcm imaan sy bile besar nanti.

    ReplyDelete
  4. wowww nice pic.anak kmk kinek tok x pat di gambar agik.mun di gambar alu la nya nak kemre ya.hehehe mahal ho.kalu gugok nangis x beraik mata bapakya.huhu.

    ReplyDelete
  5. Fadeadsy,
    hehehe... iman awak kecik lg ke? jd adik angkat iman ler mcm tu...

    labulabi,
    anak ktk nk jd photographer cm bpk nya juak ya... hehehe

    ReplyDelete
  6. kita dah sampai kat sini. suka la tgk family ni, sedondon aja. diam je iman bila potong kuku, cikOni tak reti diam, potong kuku time dia tidur je.

    ReplyDelete
  7. cha, dh smpai ke waterfront? best bila sedondon... hehehe

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.