10 comments
  1. rambut berikat tp x macam berikat, ne ndak kedak boy

    ReplyDelete
  2. mira, mun iman sik pakey sliples tek nang kdak baby boy la.. heheh... kejawak...

    ReplyDelete
  3. hehehe... kn nya nk jadi boy dolok tp x jd.. ya lah kedak ya

    ReplyDelete
  4. hehehehehe..
    tergisin-gisin mek nangga olah iman makei spec lok..nang pandei anak ktk makei spec eh..
    sebijik kedak kmk makei spec..di mana lap2 kat baju lok..baruk pakei..kahkahkahkah...=0)

    ReplyDelete
  5. hahaaa comel sungguh iman madihah, badan iman, tough sungguh, ibu iman bagi makan apa ye, oni dah kurus tapi meninggi. habis semua almari dia dah boleh panjat.

    ReplyDelete
  6. v, mok nya niru ktk kali... kmk xda pun makei spec cmya... berlap ngn baju indah... hahaha

    ReplyDelete
  7. cha, tough ke? biasa jer lah... iman sbnrnya xmo mkn nasik sgt... kalo nk,die nk suap sendiri je... tp die kuat menyusu

    ReplyDelete
  8. rmbut nya golong2 kak ow..rmbt sapa ikut nya tok..heheh cute!

    ReplyDelete
  9. aok... rambut Ibu nyya...hehehe

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.