Follow Us @soratemplates

03/03/2011

Mau yang macam mana?

"To avoid critism, do nothing, say nothing, and be nothing"

Ya.
Kadang-kadang memang down bila buat sesuatu kerja.
Ramai jer yang akan mengkritik.
Nasib baiklah kita bermurah hati nak buat.

Tapi.
Kalau tak buat, kena kritik juga.
Malas lah, makan gaji buta lah.

So?
Nak jadi golongan yang macam mana ek?


Ibu Iman: kekadang rasa nak berhibernate jak... sikmok duli kerja lain, ngajarrrrrrr ajak. kan bagus


3 comments:

  1. rilek la mira.. biasa lah ya nak.. semua nak jaik, sekda pun mesti dicarik bah... mekdono jak

    ReplyDelete
  2. ya lah.. janji kerja siap jak lah ohh

    ReplyDelete
  3. susah ho... kmk awal pagi dah knak sembur oleh big bos. tapi, bukan salah kmk, kmk tok kira cover salah org, kmk knak... sabar jak laa... knak ho, org yang suka mengkritik ya eh x pat nangga org lain senang & susah? org senang pun di anok, orang susah pun di anok. tapi kmk yang knak anok bos. aih... bebelit dah nak klakar tok..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥