7 comments
  1. Kamek suka... hehe.. kamek nang folo dari raja lawak 1 .. siap kamek bole subcribe channel mustika.. :D

    nak kata lawak gilak, sik juak.. tapi best lagik lah dari AF ya..

    Bagi kamek, mun sik suka iboh nangga, sak sik nyakit ati dikpun.. Macam kamek tertangga AF ari ya, ujung-ujung alu ngerico nangga juri rasa hebat tapi sik giney-giney...

    ReplyDelete
  2. masa 1st time rajalawak dulu pun kita tak suka, tah hapa-hapa. lagi2 masa uji bakat. rasa mcm terpinga-pinga. tapiii bila mrABi pasang, kita terpaksa layan jugala. hahaaa.

    ReplyDelete
  3. hoho. kmk dolok mencik ngga raja lawak ya. nektok pnde minat ngga maharaja lawak. hahaha. serius kak. best ditengok maharaja lawak ya. k tetak2 bah. haha.

    ReplyDelete
  4. haha..
    itu terpulang masing2..
    n mmg ada orang2 nya y kononnya 'paham' lawak tu.. sbb tu bleh gelak berhari2.. klu menda lawak tu 'x sampai' kt kita..mmg kita xrasa pape.. y xbesnya.menda ni dah menjadi2..xtau laa baik ke x utk kita gelak banyak2 kan.. anyway, iman madihah sihat??suka tgk iman galas beg..hehe

    ReplyDelete
  5. rini,
    ya la tek.. ya la mek x penah nangga sbb x suka + ingga, AF tok kmk suka nangga urg berlagu... tp diari nya x penah nangga... hehehehe

    cha,
    tu la pasal kalo dh big boss on terpaksa jgk tgk...kecuali ada 1 lg tv yg ada astro.. boleh la... hehehe

    sahm,
    ya namanya auto-publish.. hahahaha... bgn awl xda maknanya nk online... keja dapor lok diagak... hahaha

    yann,
    kmk x suka tetak2... hahahaha... boring x kmk? kmk dpt idup tanpa tv bah... hehehehe

    za,
    aah... sape yg suka silalah tgk... bil astro kn masing2 byr... hehehehe... iman madihah sihat alhamdulillah... makin 'ngegeh' kata org swak... hehehehe

    ReplyDelete
  6. kmk suka nangga jambu & jozan jak. yang lain ya kmk nyampah, mengada2 jak lawak cdak... muntah.. hahaha...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.