Follow Us @soratemplates

25/04/2011

Masa berlalu..

Dah nak masuk bulan 5, sekejap jer masa berlalu
Banyak sangat kerja nak disetelkan dalam masa terdekat ni
Rasa tak sabar plak nak habiskan bulan 5
Bulan 6, cuti semester
Boleh lah rilek-rilek goyang kaki
Ye ye o jer aku nak goyang kaki kat ofis
Jangan bermimpi lah Ibu Iman oi!!

Iman pun dah nak masuk 1 tahun 6 bulan
Tak lama lagi dah 2 tahun
Dah besar dah baby Ibu
Dulu kecik, bulat tembam jer
Bestnya picit-picit, gomol-gomol
Sekarang, kalau kita picit, dia picit kita balik
Hehehe...

Sekarang, dah pandai tolong Ibu jemur kain
Anak sulung perempuan ler katakan..
Hehehe...





Ibu Iman: Iman suka ngekot apa dipolah kita...


1 comment:

  1. kejawak.. kedak kakak bihah juak iman ya rajin nulong.. mudahan jak sampey ke besar.. hehehe...

    aok eh, sik berasa ho nak masuk bulakn 5 dah, nang sekejap jak rasa tahun 2011 tok.. :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥