Follow Us @soratemplates

02/08/2011

30


Alhamdulillah.
Hari ini 2 Ogos 2011 secara rasminya saya telah menginjak ke alam 30-an.
Tahniah untuk diri saya sendiri.
 (Tepuk tangan untuk diri sendiri)
Yeayy!

Apa ada pada umur kan?
Cuma ada nombor.
Walaupun umur 30 tapi jauh di lubuk hati tetap terasa 25 (chewahhh).
Wow...perasan.
Jangan marah, ye!

Iman semasa 15 bulan
Umur dah memasuki era 30-an.
Harus tambah anak lagi kan?
Hihihi.


10 comments:

  1. mira dh 30
    siyes macam tak caya..ini bukan bodek ok. bila tgk gamabr 'i am 30'
    trus 'hah??? 30 dh ke mira??'

    tapi mmg dah kena tambah anak kot
    (:

    ReplyDelete
  2. kak mira! =0).
    epi befday utk ktk =0).

    aok eh..kmk pernah baca sigek fakta pasal wanita yang berumur 30-an.. kecantikan seorang perempuan/wanita bukan terserlah ketika umur belasan or 20-an. tetapi kecantikan wanita terserlah ketika usia 30-an! =0).

    dalam lingkungan umur 30-an, wanita itu kelihatan lebih cantik, aggun,dan mempersona..phewwitt! =0).

    ReplyDelete
  3. hepi bufday kak mira :)
    semoga panjang umo n murah rezeki.
    Amin

    ReplyDelete
  4. happy birthday mira! jaga kesihatan kerana bila umor dah 30 tok, macam2 penyakit jak mok nyerang. semoga kitak sihat dan bahagia bersama keluarga tersayang... :)

    ReplyDelete
  5. dayu,
    percayalah... mmg dh 30 ni...hehehe... akn bertambah tu... insyalllah

    vivi,
    mek penah baca juak... ya la tek k ngubat ati... sbb bila dh 30 tu terasa nang dh dewasa gilak dh.. tp fakta ya tek nyuruh idong kembang kuncup jak... hahaha

    RRF,
    makseh byk... :)

    ema,
    ya la tek..tua da jak rasa lu bila urg nanyak umur kelak... xda palak '2' agik dh... hehehe

    chu,
    makseh chu :)

    ReplyDelete
  6. wiiwiitt.hepy beday!!..slmt berposa!..:P

    ReplyDelete
  7. tq dea.. selamat bersungkei! hihi

    ReplyDelete
  8. aok harus tambah baby gik. ada geng iman lak.. hehe

    anyway, Happy Bday Yang Ke 30! ;)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥