Gaji daripada Nuffnang

Saya dah mula menulis blog sejak tahun 2006 lagi, sekarang dah tahun 2012. Dan blog ni lah satu-satunya blog kesayangan saya yang masih kekal hingga sekarang. Blog zaman muda remaja dah dilupuskan untuk menjaga hati pihak² tertentu. Chewahhh.

Tapi saya bukan nak bercerita mengenai berapa buah blog yang pernah saya buat tapi nak bercerita mengenai 'gaji' daripada blog. Walaupun saya dah lama ada blog tapi memang tak terfikir pun nak mengkomersilkan blog sendiri. Segan ler kalo student search tetiba blog saya yang keluar dalam Google so saya sembunyikan blog saya. Itu dulu. Dan apabila penulisan blog saya semakin bertapis, saya dah unhide blog saya daripada Google dan masa tu baru saya pasang Nuffnang di blog. Hmmm... setakat ni ada jugak ler 'gaji' hasil daripada blog. Walaupun takdelah ribu-raban macam orang lain tapi tak sangka dapatlah jugak merasa gaji daripada Nuffnang macam orang lain.

Bila melihat 'gaji' selalu jer bertambah terfikir jugak, kenapalah dari dulu lagi saya tak bersimbiosis dengan Nuffnang. isk, nyesal pun ada jugak. Tapi menyesal dahulu pendapatan, menyesal sekarang dah tak boleh nak undurkan masa. Terimalah hakikat memang tu jer rezeki daripada blog yang saya dapat. 

Apapun saya tetap puas hati. Walaupun dah tak segian dulu mengupdate blog tapi tetap jugak 'bergaji'.Terima kasih Nuffnang! 


 

4 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Mira, ajar mek.. mek sik tauk, pasya tkt2 jak mun dmintak no phone ka apa.. pasya churpchurp ya cmne... brapa gaji ktk dpt tek? hehe..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..rezeki gak tu..

    ReplyDelete
  3. mcm ney nak check gaji dari nuffnang? lamak dh kitak nulis blog,kak. kagum kmk =0)

    ReplyDelete
  4. anneza,
    sign up jak nuffnang then engkah banner nya kt blog... lak mun ada iklan nya auto bertukar... dpd iklan ya lah dtg gaji ktk...makin rami urg klik makin byk gaji

    lea,
    alhamdulillah... dpd xde kn?

    vivi,
    ktk ada acc nuffnang? sign in n check dr sia... brp iklan ktk aktif n brp rgt ktk dpt :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form