Follow Us @soratemplates

14/06/2012

Hari kelupaan

Pagi tadi dah sampai di umah BS Irfan baru teringat terlupa botol susu Irfan.
So hari ni ada 1 botol susu je untuk dia pakai sampai jam 6.oo petang nanti.

Pastu sampai ofis, siap mengepam nak simpan stok perahan.
Baru perasan terlupa masukkan botol kosong ke dalam beg pam.
Nasib baik ler ada storage bag dalam beg pam.

Macam mana ler semuanya boleh jadi tertinggal dan kelupaan hari ini.
Apa laa nasib..



2 comments:

  1. ahahaa...saya pernah tgk.. ada org lupa..dia beli air mineral..kosongkan..keringkan..dan tuang EBM...haha, daripada buang mcm tu saja, baik usahakan sesuatu kan

    ReplyDelete
  2. ok jugak idea tu, tp sy dulu pam buang dlm toilet sbb nk simpan pn xde cooler bag (masa pegi function setengah hari)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥