Follow Us @soratemplates

02/07/2012

Serasi bersama

Semakin serasi bersama S3
Dah seminggu tak berkepit dengan Avent Manual
Hasil pagi ni, alhamdulillah masih ada rezeki Irfan....


Dan Ibu pun semakin taksub dengan SI
Tak lama lagi Irfan nak masuk 5 bulan
Tak sangka bertahan jugak rupanya
Sebelum ni macam tak yakin jer dengan diri sendiri

Sekarang target 6 bulan je
Lepas 6 bulan tu kalau masih mampu, Insya Allah


3 comments:

  1. see?? boleh punya Mira.. nk start tu je, selalunya bila dah mula, mmg sungguh2.. tambah klu dah banyak "melabur"..hehe

    ReplyDelete
  2. lamak sik ngabas blog tok... rindok ati dah ada 2 anak.... murah rezeki ktk.. Mamifaris..

    ReplyDelete
  3. niat hati nak ada dual pumping juak... hehehe.. chaiyok! chaiyok!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥