Follow Us @soratemplates

24/09/2012

Kisah Stok Yang Sifar

Hari ini secara rasminya stok EBM telah mencecah ke angka sifar
Sifar?
Sifar lah, 0
Dah habis!

Malam semalam dah adik bbm nak mintak sedekah stok
Ok, sharing is caring
Walaupun tau dalam freezer memang dah tak banyak stok

Cukup-cukup jer untuk cover hari ni
Sebotol untuk si abang, dan 2 botol untuk si adik

Berserah je lah


3 comments:

  1. sapa si abang sapa si adik ye??EBM myra dah abis ke??myra tak mkn apa2 supplement ke??

    ReplyDelete
  2. sis, sbnrnya mira ada anak susuan, iaitu anak buah mira, anak adik

    si abg tu irfan, anak mira, adik plak, azzalea, adik susuan irfan, beza umur 2 bln je

    mira ambik shaklee dan skrg bar stat vco catalyst

    ReplyDelete
  3. kmk dah stat balit pump coz mek dah kenak masitis. sakit woo, nasib cepat agak doktor. doc berik antibotic. demam xpat nak angkat kmk tam ya.

    ya stat balit pump sak breast kosong. hasil pam ya ada simpan ada berik kakak k nya nyot2. heheh..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥