Follow Us @soratemplates

16/04/2013

Mati awal jika kerja jauh?

Salam Selasa. Hari ni tertarik dengan 1 keratan akhbar di FB. Mati awal jika kerja jauh??? Huhuhu. Saya pergi kerja 40 km, dari rumah ke pekan Bau, pergi balik dah 80 km, so saya tergolong orang yang mati awal lah kan? Hahaha. Ajal maut di tangan Tuhan. Kalau kita jaga kesihatan, pandai manage emosi dan stress takde kaitan pun dengan mati cepat. Semuanya di tangan Allah. Ni cuma kebetulan jer.




4 comments:

  1. Muka stress kot bap ya alu kenak darah tinggi awal. Bila dah kenak darah tinggi awal alu sakit awal bila dah sakit alu mati awal. Heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mena ya... bila dh darah tinggi... senang jak penyakit lain2 nk hinggap juak

      Delete
  2. adaka camya mem?? suma nya di tanganNya.. Kerja dekat pun mun stress hypertension juak olehnya. heheheheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aok eh... boh mena gilak mikir kerja... mek rs ktk org x stress keja... abis di sia ajak... kmk nektok dh jrg embak keja blt ke umh... mun embak x pian juak nk ngagak

      Delete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥