Kek Batik Crunchy Last Minute

Ala... saya ni bukannya rajin sangat membaking pun. Ikut mood, kalo rasa nak makan buat sendiri, barulah membaking. Yang ni, kek batik crunchy, bekalan kudapan untuk saya di ofis hari ni. Dah lamaaaaaaaaa sangat tak buat kek batik. Hari Ahad hari tu membatik ler saya di rumah, last minit punya batik, hehehe. Tapi baru sempat potong pagi tadi. Hehehe. Rasanya? Rasa kek batik lah, sedap! Lagi sejuk lagi sedap, krap krup jer. Hehehe



Post a Comment

5 Comments

  1. nyaman lah juak... milo + koko bah... heehheee

    ReplyDelete
  2. kegemaran mek 3 beranak kek batik tok mem..
    si mia ya..mun mek poah..x sempat keras dah gago soh potong..huhuhu..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥