Hari Ini Flight ke Hongkong!!!

Adalah dimaklumkan bahawa flight ke Hongkong hari ni adalah dibatalkan! Berani ke nak ke Hong Kong then ke Guang Zhou di saat pandemik macam ni? Kah Kah! Kita gelak jer ramai-ramai.


Itulah orang kata, kita hanya merancang. Berangan tu tak salah, free jer kan? Sepatutnya semalam dah kena ke KL then hari ni saya dan 5 orang GF fly ke Hongkong untuk me-time!! Tapi.. tapi... hahaha... hanya mampu gelak jer.

Perancangannya dari tahun lepas lagi dah on. Sebelum ni kan PJJ dengan suami so bila dia dah tranfer balik ke sini mintak izin dia lah untuk me-time dengan kengkawan. Bos dah approve dah, tiket KL-Hongkong dan Guang Zhou-KL pun dah ada. Nasib baik tiket Kch-KL-Kch tak beli lagi.

Perancangan ekonomi pun memang baik punya. Siap main kutu lagi 2 bulan untuk tambah saving ke Hongkong & China ni. Tapi... hihihi.

Hikmahnya.. tahun 2020 dapatlah celebrate birthday Encik Suami, kalau jadi tadi kan dah kena delay kan? Iols okay jer, memang takde perasaan dah pun nak ke Hongkong or China ni. Seram weii! 

#notakakmim: Esok kiter cuti bawak boifren pilih hadiah birthday.. kikiki

6 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. berhati hati la ya, virus covid, amalkan penjarakkan fizikal

    ReplyDelete
  2. betul..perancangan Dia lebih berhikmah gittew.. :)

    ReplyDelete
  3. Perancangan Allah lebih baik dan Allah maha mengetahui. Besar hikmah tu, dapat bersama orang tersayang celebrate birthday dia. Selamat planning surprise kakmim :)

    ReplyDelete
  4. Betul tu.. hikmahnya Allah nak kita rapatkan ukhwah dgn ahli keluarga ☺️

    Takde surprise pun Fiza.. pick & pay jer 😂😂

    ReplyDelete
  5. Inshaa Allah kakmim moga ada rezki lg utk pergi ke sana :)

    ReplyDelete
  6. Takde rezeki lagi.. Takpe insyallah akan dtg pasti dpt pegi Hk.. 😁

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form