8 comments
  1. Allahu deme ni..tayar pun nk dicruik..
    kereta kakak saya pun pernah juga kena curi
    paling best 4 tayar terus..hlg..deme stand kereta dgn bata..
    kejadian depan rumah je..kakmim huhuu..sabojela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg ada sindiket curi tayar kt area situ... kes biasa ni... hmm..

      Delete
  2. Allahu tayar kereta pun orang curik ke..ish teruk betul la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm dpt jual dpt beribu kn? Bikin panas jer

      Delete
  3. Pastu? kita tak dapat bayang if kena kat diri kita kakMim. mmg call asben la jawabnya.

    ReplyDelete
  4. aduh sabarlah sahabat..dugaan besar juga tu kalau kena kat saya

    ReplyDelete
  5. Allahu, manusia jahat mana lah yang sanggup mencuri ni. Sangat menyusahkan orang je. Tayar pun nak dicurinya. Semoga tabah dan sabar ye. Benda yang kita tak ingini, semoga ada hikmahnya.

    ReplyDelete
  6. Tq semua... insyallah ada hikmahnya... kita bersangka baik dgn Allah.. think positive je

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.