Follow Us @soratemplates

16/10/2020

Perempuan vs Tupperware

 

Entahlah. Kononnya nak insaf takmo dah beli bendalah Tupperware ni tapi nafsu nak melengkapkan 1 set warna untuk dihidang di atas meja makan tu mengatasi segalanya. 

Mungkin semalam hari yang agak tegang jugak kot so bila tengok Sweet Berries ni depan mata rasa nak terkam jugak, lepasssss semua rasa.

Sebelum ni tengok-tengok jer si Sweet Berries ni tapi bila dah depan mata, dah tengok saiznya, mak ai memang cun giler ah nak hidang sayur panas-panas untuk #imanfamilia 🤭

Ok ok.. cukup kot 3 set warna untuk serve famili masa dinner & lunch. Boleh tukar-tukar warna gitu. Hihi 🤪

3 comments:

  1. Tupperware nang berantu... Haha. Sak kelak belonggok² tupperware. Mula² berabis madah xmok mbeli lagik... Sekali ada baru oleh. Haha... Kmk pia juak

    ReplyDelete
  2. saya pun sedang tahan diri dari terus tambah koleksi yang dah tak muat kabinet tu hahaha

    ReplyDelete
  3. Betul ke cukup tu? hihi..set tupperware tu memang digilai ramai :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥