17 comments
  1. banyak kali kata nk tngk kat utube tapi tak tngk2..
    tatau pun sngt apa sbenarnya rancangan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn SYM je yg x faham rancangan ni... ramai juga yg x faham.. hehehe... diorg x kenal pun sbnrnya masa masuk rancangan ni... dgr suara je masa episod 1 kalau ada keserasian br lah diorg dpt tgk muka masing²

      Delete
  2. uish.. sedap nyanyian dia.. Lama tak dengar lagu ini..
    memang kesukaan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang buat version diorg sendiri... suka dgr

      Delete
  3. Akk tak ikuti pun rancangan mcm ni kakmim, tak minat dari dulu lagi, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe kak... x tgk pun x pe rancangan hiburan cmni.. hehehe

      Delete
  4. tak pernah tengok lagi rancangan ni..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi... xpe syaz... next week dh nk final dh pun

      Delete
  5. Dah nak final dah ye? Saya sempat tonton beberapa episod awal je.

    ReplyDelete
  6. ada tak yg dari season satu dulu kwen ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. season 1 dlu ada 2 kapel yg kawen... juara dan naib juara... yg juara tgh peknen anak sulung... yg naib juara anak dh brp bln ntah.. hehehehe

      Delete
  7. alamak citer apa ni. mama tak penah tgk

    ReplyDelete
  8. Tahniah semua pasangan yang masuk final.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.