7 comments
  1. kusyhukkk betul dia buat experiment

    ReplyDelete
  2. Bagus kakak Iman minat dana semangat dia nak join. Semoga berjaya ke peringkat seterusnya :)

    ReplyDelete
  3. Wahh bakal scientis ke ni hehe

    ReplyDelete
  4. budak2 skrg ni hebat2. saya dulu baya ni tak tau ape2 lg... asik nak maen jer.. hahaha

    ReplyDelete
  5. waaaahhh bakal saintis Malaysia ni..

    ReplyDelete
  6. Macam best je kit tu. Good luck Iman

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.