Follow Us @soratemplates

05/05/2021

Pertandingan Sains Cilik Kreatif 2021 (PSCK 2021)

Isnin lepas kakak Iman join Pertandingan Sains Cilik Kreatif 2021 (PSCK 2021) secara online. Perancangan awalnya buat di sekolah tapi memandangkan Sarawak semua sekolah ditutup so murid di Sarawak semua join via Zoom je.
  

Iman nak sangat join PSCK 2021 ni sebab dapat sijil peringkat kebangsaan. Dia nak kumpul untuk markah PAJSK la tu. Hari tu peringkat saringan. Ada eksperimen dan laporan yang diorang kena siapkan. Kalau lepas saringa barulah ke peringkat seterusnya.




Kotak kit untuk PSCK 2021. Hari kejadian baru boleh buka. 


Laptop tu on Zoom, kena buat serentak semua peserta di seluruh Malaysia dalam masa 3 jam.


Buat tornado katanya.






 

8 comments:

  1. kusyhukkk betul dia buat experiment

    ReplyDelete
  2. Bagus kakak Iman minat dana semangat dia nak join. Semoga berjaya ke peringkat seterusnya :)

    ReplyDelete
  3. Wahh bakal scientis ke ni hehe

    ReplyDelete
  4. budak2 skrg ni hebat2. saya dulu baya ni tak tau ape2 lg... asik nak maen jer.. hahaha

    ReplyDelete
  5. waaaahhh bakal saintis Malaysia ni..

    ReplyDelete
  6. Macam best je kit tu. Good luck Iman

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥