Follow Us @soratemplates

22/06/2021

Mee Sedap Korean Spicy Chicken

Kamek sik makan mee Samyang. 
Tapi mee Sedap Korean Spicy tok pandei kamek makan.
Kitak tek?


 

15 comments:

  1. Replies
    1. Anak2 bujang sy yg blom bujang pun suka mee pedas ni kak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  2. Favourite nih. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ReplyDelete
  3. Biasa makan mee goreng sedap yang biasa je.

    ReplyDelete
  4. pedas jugak ni kak kalau guna kedua-dua serbuk cili dia tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak masukkan yg level 1 je dana ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  5. k ret x suka texture mi dia heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pulak suka texturenya mcm tu ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  6. tak pernah rasa yg ni… lebih suke maggi kari…

    ReplyDelete
  7. Wahh baru ke ni? Tak nampak lagi ni. sebab tak keluar beli barang dapur, jadi ketinggalan sekejap benda baru ni. Bolehlah masuk dalam list. kalau ada boleh juga beli dan cuba.

    ReplyDelete
  8. pedas tp mcm pelik rasa dia..mcm tomyam pun ade..shida mkn dah kak mim :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥