Follow Us @soratemplates

07/07/2021

Wordless Wednesday: Rindu

Rindu rutin harian sebelum pandemik.
Rindu hantar Alan ke sekolah.
Rindu masuk kelas.
Rindu meeting bersemuka.
Rindu rindu rindu.

 

18 comments:

  1. btul tu..rindu smua apa yg kita buat sebelum negara dilanda wabak covid 19

    ReplyDelete
  2. Rindu nak balik rumah mak, dulu seminggu sekali balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai.. kena vc je lah hari2 ni buat melepas rindu

      Delete
  3. Setiap kali tengok wajah Mim...macam pernah tengok tau...tapi di mana???

    ReplyDelete
  4. saya rindu nak balik kampung, nak tengok wayang dan nak lepak makan luar dengan kawan-kawan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrg nk dine in pn x boleh apatah lg nk lepak2 borak2 mkn2 semeja

      Delete
  5. Rinduuuu..uuuu...uuuu rindu serindu rindunyaaaaaa!

    ReplyDelete
  6. rinduu dgn kerenah anak2 transit balik sekolah
    riuhrendah mereka nak bersiap
    huhuuu

    ReplyDelete
  7. Rindu life before covid19 melanda kann kakmim :(
    Moga moga covid19 ni cepat cepat dihapus dan diangkat oleh Allah. Nak life macam dulu.

    ReplyDelete
  8. Semoga tahun hadapan membawa sinar.. moga covid-19 berakhir..

    ReplyDelete
  9. Rindu kehidupan normal yang dahulu.

    ReplyDelete
  10. Saya pun. Cuma tak rindu traffic jam je. Lain semua rindu. Rindu travel, rindu anak-anak buah.

    ReplyDelete
  11. sama..rindu juga dengan semuanyaaaa kak mim huhuhuu..

    ReplyDelete
  12. sama la kita. rindu nak jumpa kawan, pergi jalan2 haihhh

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥