Follow Us @soratemplates

18/08/2021

Wordless Wednesday: Rindu Madrasah




Hantar buku-buku PdPR ke sekolah sempatlah snap-snap kawasan sekolah.
Aneh kan?
Emak-emak pulak yang rindu sekolah.
 

13 comments:

  1. Samalah kam dana pun rindu, rindu dengan rutin antar amik aiyan ke sekolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol tu dana... ptg pun 4.30 dh punch card pecut ambik kakak kelas tambahan pulak

      Delete
  2. Bila nampak tajuk madrasah kan, saya macma terkenang segala drama drama / filem movie (tak relate betul dengan posting hari ini). Dan ayat yang selalu bermain dalam minda saya ialah, wanita itu adalah madrasah buat anak-anaknya. haha.

    btw, saya rindu belajar di universiti, datang kelas

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg x relate nadia.. hahaha... sekolah anak akak ni nicknamenya madrasah.. seram kalau btol² madrasah spt yg kita fikirkan tu

      Delete
  3. lama sungguh budak2 tak gi sekolah..

    ReplyDelete
  4. tahun ini berapa bulan je ke sekolah, memang sangat mencabar.
    rindu hendak tengok dorang berlari ke kereta balik sekolah. hanya rindu!

    ReplyDelete
  5. biasalah mim, mama kalau lalu depan sekolah anak pun terbayang2 budak2 ramai kat koridor alahaii

    ReplyDelete
  6. Sayu je tengok madrasah dan segala tempat sunyi sepi. Anak anak lagilah rindu nak pergi sekolah.

    ReplyDelete
  7. saya rasa anak-anak pun rindu sekolah. tapi rindu kawan-kawan lebih dari rindu belajar. hehe

    ReplyDelete
  8. saya tak rindu pon nak pi opis... ahahah

    ReplyDelete
  9. Harap anak2 pun mcm mak2 rindu rinduan juga..kak mim!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥